متن درباره کتاب خواندن بچه ها

 

 

"در تمام زندگی من ، فعالیت مورد علاقه من خواندن بود." - آدری هپبورن

 

"خواندن یک ابزار اساسی برای داشتن یک زندگی خوب است." - مورتیمر جی آدلر

 

"مطالعه نباید به عنوان یک وظیفه به کودکان ارائه شود. باید به عنوان هدیه ارائه شود. " - کیت دی کامیلو

 

"من یک دوره تندخوانی گذراندم و جنگ و صلح را در بیست دقیقه خواندم. این شامل روسیه می شود. " - وودی آلن

جملات زیبا از کتاب‌ های مشهور بیو

 

"من همیشه می خوانم. آیا می دانید کوسه ها چگونه باید شنا کنند یا می میرند؟ من اینطور هستم اگر خواندن را متوقف کنم ، می میرم. " - پاتریک روتفوس

"اگر دوست ندارید مطالعه کنید ، کتاب مناسبی پیدا نکرده اید." - J.K. رولینگ

 

"برای من خواندن ، گذراندن وقت با یک دوست است." - گری پولسن

 

"کتاب قید و بند زمان را می شکند - اثبات اینکه انسان ها می توانند جادو کنند." - کارل ساگان

 

با خواندن "کتابهای خوب" ، زندگی غنی به وجود می آید که به هیچ وجه به دست نمی آید. " - گوردون بی هینکلی

منبع فارسی: نتیکا

 

"کودکان در دامان والدین خود خواننده می شوند." - امیلی بوخوالد

 

"روزهای بارانی باید در خانه با یک فنجان چای و یک کتاب خوب سپری شود." - بیل واترسون

 

وقتی به گذشته نگاه می کنم ، دوباره تحت تأثیر قدرت حیات بخش ادبیات قرار می گیرم. اگر من امروز جوانی بودم و سعی می کردم در جهان احساس خودم را به دست

آورم ، این کار را دوباره با خواندن انجام می دادم ، درست مانند زمانی که در جوانی بودم. " - مایا آنجلو

 

منبع خارجی: https://bookroo.com/blog/the-100-best-quotes-about-reading